Jeśli naprawa lub usługa nie spełniła Twoich oczekiwań, przeczytaj naszą Politykę Zwrotów, aby dowiedzieć się, jak możesz ubiegać się o zwrot.
Naszym celem jest zapewnienie satysfakcji z wykonanej usługi. Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z naprawy lub usługi, zapoznaj się z poniższymi zasadami, które dotyczą zwrotów.
Zwrot jest możliwy, jeśli usługa naprawy lub modernizacji została wykonana niezgodnie z umową, w następujących przypadkach:
Jeśli uważasz, że masz prawo do zwrotu, skontaktuj się z nami w ciągu 7 dni roboczych od zakończenia usługi. Oto jak to zrobić:
Skontaktuj się z nami: [email protected] lub zadzwoń: +48 22 500 00 07.
W niektórych przypadkach zwrot nie będzie możliwy. Oto sytuacje, w których nie oferujemy zwrotów:
Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub chcesz złożyć reklamację, skontaktuj się z nami:
Adres e-mail: [email protected]
Telefon: +48 22 500 00 07